اجاره کلایمر در کرج - نصب کلایمر در کرج - 09121172669

اجاره کلایمر در کرج - نصب کلایمر در کرج - 09121172669

تهران کلایمر، معتبرترین شرکت خدماتی اجاره کلایمر در کرج و تهران می باشد که با نزدیک 12 سال تجربه کاری در این زمینه توانسته به موفق ترین شرکت خدماتی کلایمر یا همان نفربر یا بالابر در کشور تبدیل شود. تهران کلایمر، با نیروی متخصص خود جهت مونتاژ و دمونتاژ کلایمرهای خود روی ساختمان ها، باعث شده است تا این شرکت، در این سال ها با به اتمام رساندن نزدیک 2000 پروژه در شهرهای تهران، شهریار و کرج، بدون هیچ تلافتی موفق ترین و ایمن ترین شرکت در این زمینه باشد. پس اگر نیاز به اجاره نفربر در کرج دارید، بدون شک این شرکت می تواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد.

کلایمر چیست؟

بالابر وسیله ای است جایگزین داربست که به برای ایمنی، راحتی، سریع به اتمام رساندن، هزینه کم و دیگر موارد ساخته شده است. از این وسیله برای کارهای رنگ آمیزی، نصب و تعویض شیشه ها، انتقال لوازم سنگین و بزرگ به طبقات بالا، نماشویی و خیلی دیگر از موارد دیگر کاربرد دارد. این وسیله قادر است در عرض 1 دقیقه، 1 تن را در 11 متر جابجا کند. البته در مدل های مختلفی هستند که هر کدام قدرت و سرعت خود را دارند که متناسب با نوع کاری شما در محل کار شما نصب می شوند. این وسیله دارای یک سبد 2 الی 6 متری و 1 الی 2 موتور قوی و دارای چندین لوازم دیگر می باشد. که بصورت ایمن در بالای ساختمان نصب می شود. و کارگران با سوار شدن بر روی آن، با کنترل آن می توانند با لوازم مورد نیاز خود روی سبد، بصورت عمودی حرکت کنند.

قبل از تولید این دستگاه که داربست ها این کارها را انجام می دادند، همیشه شاهد تلفات و از دست رفتن افرادی بودیم که روی این داربست ها مشغول به کار بوده اند. اما به لطف این دستگاه ایمن، دیگر نگران تلفات و از دست رفتن جان کسی نیستیم. این وسیله دارای چندین ترمز اضطراری می باشد که حتی در موقع سقوط هم جلوی افتادن افرادی که روی آن هستند، می شود. لازم به ذکر است چندین کشور هست که این وسیله را تولید می کنند. و ما در شرکت خود، از همه مدل از همه شرکت های تولید کننده معتبر، از آن ها را داریم.

خرید و فروش کلایمر در کرج - 09121172669

شرایط اجاره کلایمر در کرج

برای اجاره کلایمر در کرج، کافیست با مدیریت این شرکت جناب آقای مهندس رستم زاده با شماره تماس های: 09121172669 – 09126188629 در تماس باشید. شما می توانید در هر ساعتی از روز و هر روز از هفته را با آقای رستم زاده در تماس باشید. همچنین جهت مشاوره برای اجاره، استعلام قیمت، خرید و فروش نفربر های صفر و دست دوم هم می توانید با ایشان در تماس باشید. دفتر مرکزی تهران کلایمر در شهر تهران می باشد ولی در شهر کرج نیز شعبه دارد. پس اگر ساکن کرج هستید و نیاز به بالابر دارید، کافیست با مدیریت این شرکت تماس گرفته و بالابر مورد نظر خود را سفارش دهید.

این شرکت پس از مراجعه حضوری به محل کار شما، یا اگر امکان مراجعه حضوری نباشد، با توضیح و ارسال چند عکس از محل کاری که قرار است کلایمر در آنجا نصب شود، مدیریت این شرکت، کلایمر مناسب را جهت انجام دادن کار شما، به محل کار شما ارسال می کند. همچنین بعد از جابجایی نفربر به محل کار، تیم این شرکت، بالابر انتقال شده را با ایمنی کامل نصب خواهند کرد. و پس از نصب چندین مرتبه آن را امتحان می کنند تا از ایمنی آن مطمئن شوند. لازم به ذکر است که پس از اتمام کار، باز هم تیم این شرکت، بالابر را دمونتاژ خواهند کرد بطوریکه هیچ آسیبی به ساختمان شما وارد نشود. ایمنی کار، اولین و مهم ترین چیز برای این شرکت می باشد. به همین سبب همیشه با اطمینان زیاد همیشه کلایمرهای خود را نصب کرده ایم. و این باعث شده که تا کنون هیچ تلافتی نداشته باشه ایم.

هزینه اجاره کلایمر در کرج

هزینه اجاره کلایمر در کرج با هزینه اجاره کلایمر در تهران یا دیگر شهرها هیچ تفاوتی ندارد. هزینه اجاره بستگی به تعداد روزهایی بستگی دارد که این وسیله در ساختمان شما نصب شده باشد. پس تعداد روزها هزینه اصلی اجاره را تعیین می کند. همچنین مورد دیگری که هزینه اجاره نقش دارد، نوع نفربر می باشد. چون این وسیله در مدل ها، قدرت و اندازه های مختلفی وجود دارند که هزینه نهایی را تعیین می کنند. بطور متوسط هزینه اجاره بالابر در کرج، از 5.8 میلیون الی 6.8 میلیون تومان متغییر می باشد. ولی در برخی از روزها این شرکت تخفیف های ویژه نیز برای اجاره تعیین می کند که با تماس یا با مراجعه به سایت می توانید از آن با خبر شوید.

لازم به ذکر است که هزینه اجاره از شرکت تهران کلایمر، نسبت به بقیه شرکت های ارائه دهنده خدمات بالابر یا همان بالابر، بسیار مقرون به صرفه می باشد. از آن جایی که این شرکت، محبوبترین، معتبرترین و قدیمی ترین شرکت در ایران در این زمینه است، باعث شده که هزینه های خرید، فروش و اجاره از این شرکت نسبت به دیگر شرکت ها بسیار مناسب باشد.

نصب، تعمیر خرید و فروش کلایمر در کرج

نصب و باز کردن بالابر یا همان مونتاژ و دمونتاژ این وسیله، شرایط و قاوانین خاص خود را دارد. که اگر موقع نصب آن یک ذره بی احتیاطی شود، ممکن است که این دستگاه موقع کار سقوط کند و جان افراد را به خطر بیندازد. به همین سبب شرکت ما، همه کارهای نصب و تعمیراتی این وسیله را به نحو احسن برای شما در شهر کرج انجام می دهند. همچنین اگر نفربر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، ما به نحو احسن آن را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهیم. ما بیش از یک دهه است که در زمینه فعالیت می کنیم و تمامی وسایل مورد نیاز و تمای قطعات این دستگاه را داریم. پس اگر بالابر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، روی ما حساب کنید.

اجاره بالابر در کرج

از دیگر خدمات ما، خرید و فروش بالابر می باشد. ما بهترین نفربر های موجود در بازار را در اختیار داریم که کسانی که مایل به خرید هستند، با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار می دهیم. همچنین ما بالابرهای صفر و دست دوم را برای فروش داریم. علاوه بر فروش این محصول ما خریدار نفربرهای شما نیز هستیم. شما چندین دستگاه هم داشته باشید، ما با قیمت مناسب از شما خریداری می کنیم. همچنین اگر نیاز به قطعات این وسیله داشته باشید، ما تمامی آن ها را که اصل و با ضمانت کالا هستند را به شما تحویل می دهیم.

نصب و اجرا کلایمر مونوریل در کرج

مونوریل مدل پیشرفته بالابر است که بصورت ثابت روی ساختمان نصب می شود. یعنی مثل مدل ساده بالابر بعد از اتمام شدن کار، از ساختمان جدا نمی شود. ما در شرکت خود، خدمات مونوریل را نیز ارائه می دهیم. همچنین این شرکت اولین شرکتی می باشد که در کشور ایران، اقدام به اجرا و نصب کلایمر مونوریل کرده است. و تا کنون در شهر تهران و شهریار، نزدیک 20 دستگاه مونوریل را نصب و راه اندازی کردیم. لازم به ذکر است که هزینه مونوریل، نسبت به مدل های ساده نفربر گران قیمت می باشد. و همچنین نصب و اجرا آن نیز نیاز به متخصص دارد که تیم ما به نحو احسن آن را انجام می دهند. پس اگر نیاز به اجرا و نصب مونوریل در کرج را دارید با ما در تماس باشید. همچنین جهت مشاوره مونوریل نیز می توانید با ما در تماس باشید.